ارشان جونارشان جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ارشان جون تمام زندگی مامان و بابا

به نام خالق گل همیشه عاشق

1392/12/18 16:07
نویسنده : شقایق
115 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز می کنم با نام ایزد منان که پیوند دهنده قلبها و آرامش دهنده روح هاست و ایزدی که روح رادر کالبد ارشان عزیزم دمید .

به نام خداوندی آغاز می کنم که ما را در کنار هم آفرید و از نعمتهای بزرگ و کوچک لبریز کرد.

آری با نام خداوندی آغاز می کنم که بهترین نعمت دنیا ((نعمت مادر شدن)) را به من عطا نمود. مادر فرزندی که هنوز نیامده اینگونه عاشقش شده ام. یک احساس جدید و زیبا که برایم دنیا دنیا ارزش دارد.

خدای مهربانم متشکرم...............

آغاز می کنم دلنوشته هایم را برای ارشان نازنینم تا زمانی که بزرگ بزرگ شد و برای خود مردی شد بداند که پدر و مادرش از آغازین ساعاتی که متوجه وجودش شده اند چگونه بی تابانه برایش شادی و لحظه شماری برای حضورش کردند.

پسر عزیزم... ارشانم... مامانی و بابایی با توکل بر خدای مهربان از هیچ تلاشی برای خوشبختی و موفقیت تو فرشته کوچولوی زندگیمان در تک تک لحظات زندگی دریغ نخواهند کرد.

خدای بزرگم همیشه و همه جا یاور و پناه پسر عزیزم باش و هیچ لحظه ای او را به حال خود رها نکن.

خداوندا از تو می خواهم که در تمام این مسیر پر پیچ و خم مارا یاری کنی تا بتوانیم بهترین پدر و مادر برای فرزندمان باشیم.

                                                                                      ((الهی آمین))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عرفان
22 اسفند 92 12:34
سلام مامانی گل. بگو ارشام عزیز چندوقته توی دلته و کی بدنیا میاد؟ به وبلاگ پسرم عرفان نیز سر بزن.خوشحال میشیم.
نفیسه
24 اسفند 92 13:34
نی نی سرچ
8 فروردین 93 19:01
به امید سلامتی و طول عمر برای نوزاد خوشکلتون از شما دعوت می کنیم از نی نی سرچ دیدن کنید و به دوستانتون توصیه کنید. www.ninisearch.com (راهنمای جامع بارداری و زایمان)
مامان محمدمهدی
9 اردیبهشت 93 19:00
سلام عزیزم مادرشدنت مبارک ایشاالله فرشته ات رو به سلامتی بغل کنی من میتونم تو تزیین سیسمونیت کمکت کنم یه سری نمونه تو وبلاگم هست اما فقط به اینا بسنده نکن هرمدلی که بخوای میتونم انجام بدم http://feltcollection.blogfa.com/