ارشان جونارشان جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ارشان جون تمام زندگی مامان و بابا

نام گذاری

1393/2/16 13:04
نویسنده : شقایق
138 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی گل مامان و بابا......................

 

وقتی رفتم سونو تصمیم گرفتیم اسم نی نی کوچولو مون و رو بزاریم آخه همه نی نی ما رو به یه اسمی صدا میکردند دایی امیر می گفت: باقالی............... الهه و حسام می گفتند:ا میر هوشتنگ............ خیلی جالب بود........................

ولی من دوست داشتم اسم نی نی کوچولومون مشخص بشه.................... قبل از اینها من و بابا تصمیم گرفتیم اگه نینی دختر بود اسمش با اول اسم مامان نیره شروع بشه و اگه پسربود با اول اسم بابا امیرشروع بشه ..................من اسم نونا رو برای دختر خیلی دوست داشتم  که اسم مادر حضرت ابراهیم بود نمی دونم چرا ولی گفتم اگه دختر شد نونا که باباهم موافقت کرد داشتم اسم پسرونه نونا رو تو اینترنت سرچ می کردم به نوشاد رسیدم بعد از اون چک کردم ببینم نوشان هم داریم آخه من اسم شان رو خیلی دوست داشتم که دیدم نوشان دخترونه است همون جا چشمم به اسم ارشان خورد و عاشق این اسم شدم.....................................

همیشه دوست داشتیم اگه پسر بود اسم قدیمی و تاریخی باشه مثلا اسم یه پادشاه............................

اسم هایی که انتخاب کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اردوان - ارسطو - ارجاسب - اهورا - ایازو ارشان جوووووووون   

 ارشان به معنی : دلیر ، دلاور ، درست، بسیار دانا؛ (در اعلام) نام پسر اردشیر دوم از پادشاهان هخامنشی و نام پسر ارته باز که یونانیان وی را 'آرسنیس' نوشته اند. که فراوانی اون تا قبل از عید 328 عدد بود که در ثبت احوال ثبت شده بود.

نمی دونم چرا ولی اسم ارشان خیلی به دلم نشست و وقتی دیدم معنی قشنگی هم داره مورد تصویب من و بابا امیر قرار گرفت........... ارشان جون تمام زندگی مامان و بابا...................................

دیگه وقتی اسم ارشان جون مشخص شد مامانی برای گل پسرش این وبلاگ رو درست کرد و اولین متن رو نوشت...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارشان
16 اردیبهشت 93 16:16
سلام به مامان ارشان ارشان کوچولوی مسافر از اینکه اسم زیبای ارشان را برای پسرتون انتخاب کردید بهتون تبریک می گم. اسم پسر ما هم ارشان هست. این اسم را انتخاب کردیم چون هم با معنی و اصیل بود و خیلی کم بود و از طرفی در زبان لاتین هم معنی زیبایی داره. انشاءالله نی نی تون سالم بدنیا بیاد. از وب ارشان ما هم دیدن کنید